27 maja 2013

Bardzo szybka aktualizacja i pytanie.

Ekspresowa aktualizacja stanu włosów.
Podcięłam je dzisiaj, idąc za radą dziewczyn pod tym postem. Zdecydowałam się ściąć około 5 cm. Faktycznie, od razu lepiej wyglądają ;)
27.05.2013

15.05.2013


Kolor jak zwykle przekłamany (moja bluza jest turkusowa). Odgniecenia po samotrzymającym się warkoczu.
Dla ciekawskich - moje włosy są już prawie do pasa (przed podcięciem, jak wyprostowałam "zawijasa", już sięgały). Mam bardzo wysoko talię ;)

Wróciłam do olejku na suche końcówki Avonu (pisałam o nim tutaj). Mimo wszystko, służy moim włosom najlepiej.

Mam problem innego typu!
Włosomaniaczki -alergiczki podpowiedzcie, czym myć głowę? :( Niestety, mam silną reakcję alergiczną na prawie każdy "zwykly" szampon (z SLES, bez parabenów, naturalne, dziecięce ...), a te niby dla alergików są napakowane detergentami pod innymi nazwami ... Ratunku!


15 komentarzy:

  1. Ja sama nie mam alergii, ale na blogu Italiany jest przepis na szampon bez SLES-ów, może byłby dla Ciebie dobry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam składniki, mina mi zrzedła - żaden ze mnie chemik, nie odróżniam łańcucha od mola ;p Niestety, nie mam pewności, czy mnie nie uczuli ... A w takim wypadku nie wydam tyle pieniędzy. Nagle okazuje się, ze zaczynam na wszystko reagować :( Chyba czas przywitać sie ze starą jak świat recepturą - mydło Biały Jeleń i ocet jabłkowy ...

      Usuń
  2. Ojj zazdroszczę tej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę o wiele dłuższe ;p Idealna długość to taka, jaką ma Angel-a ;)

      Usuń
  3. Fakt, o niebo lepiej wyglądają :)
    Również dążę do jeszcze dłuższych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepiej prezentują się krótsze :) A i tak na pewno wkrótce urosną Ci do wymarzonej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alterra w rossmannach. Jeśli nie któryś szampon z tej firmy, to mają taki żel do ciała, którym przy okazji też myje się włosy - seria dla alergików. Bezzapachowy - tzn. uprzedzam że zapach jest słaby i niezbyt piękny, ale da się przeżyć. Minimalna ilość składników, bez SLS, parabenów, silikonów itp. itd. Używam, nie narzekam. Cena ok. 8 zł., więc chyba można spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alterra mi nie służyła, a również mam wrażliwą skórę głowy.

    Miesiące poszukiwań i eksperymentów sprawiły, że znalazłam swoje ideały: szampon neutralny NS (http://kalina-sklep.pl/organiczny-szampon-do-wlosow-neutralny-bez-sls-400ml-p-130.html), a z bardziej dostępnych (także w Rossmannach) - Szampon HiPP.

    OdpowiedzUsuń
  7. żel do higieny intymnej Facelle Sensitive

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę szukać.
      Wczoraj w biedronce (:)) wypatrzyłam (bodajże z J&J albo z Nivei?) emulsję do mycia ciała i głowy niemowląt alergicznych. Skład był obiecujący ... muszę jej się bliżej przyjrzeć ;)

      Usuń
  8. moja mama zawsze po szamponach miała łupież. aż w końcu kupiła joanne z apteczki babuni wzmacniającą. skoro ona nie ma po nim żadnych problemów, to może Tobie też będzie służył? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, ale już znalazłam swój szampon - Nivea dla niemowląt, emulsja do mycia ciała i włosów ;)

      Usuń