14 czerwca 2012

Steampunk hair.

Some new braids, today looking like steampunk hair. Or Violet Baudelaire's hair ;) (From A Series of Unfortunate Events). 
---
Dziś coś, co kojarzy mi się z steampunkiem, albo z Wioletką Baudelaire z Serii Niefortunnych Zdarzeń ;)









Następnym razem planuję odwrócić warkocze - po bokach francuzy, na środku duński.
I nareszcie jestem w stanie wyjść z domu :) Długie leczenie wykluczało jakiekolwiek spacery :(

A tu jeszcze Wioletka :)
Jak ktoś się jeszcze nie zapoznał z Serią Niefortunnych Zdarzeń, gorąco polecam! Zarówno z książkami (13 tomów) jak i z filmem. Choćby dla pięknych kostiumów warto ;)

5 komentarzy:

  1. Miałam jeden tomik tej serii i zupełnie nie przypadł mi do gustu. Może kiedyś będę miała okazję przeczytać całość i zmienię zdanie.
    Fryzura bardzo fajna, zrobię sobie taką w najbliższym czasie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zapleść coś takiego: http://fryzurki.blox.pl/resource/rosehairupdo.jpg

      Usuń
    2. o tak, znam to upięcie, i już myślałam jak jest zrobione ;)Ale tu bezwzględnie potrzebuję długich, równych włosów :( A co do Serii, ja ją poznałam w liceum, czyli już prawie 10 lat temu ;)I druga powieść, jaką wtedy czytałam(a właściwie seria) to był Luis Barnavelt. Magiczne domy po amerykańskiej prohibicji ;)

      Usuń
    3. Moim zdaniem jest to po prostu duński dobieraniec zapleciony po spirali, a jego końcówka została zawinięta na środku i podpięta. Aczkolwiek to może się okazać dużo trudniejsze do zrobienia, niż się wydaje =)

      Usuń
    4. Pewnie dokładnie tak jest, ale po drodze musi być dużo pianki lakieru i spinek do koka ;)

      Usuń