29 czerwca 2012

11 Question Tag.

Today - tag. Later I'll add english version of questions and answers.
---
Tag! Mój pierwszy tag, a ja uwielbiam tagi :)


Zatagowała mnie Mazik.


Zasady zabawy:
Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" a odpowiedzi na nie na zamieścić na swoim blogu.
Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

No to lecimy z tym koksem:


1. Buty czy torebka?
Buty :) Uwielbiam zbierać buty! Szczególnie szpilki, których niestety jeszcze długo nie założę :( Przynajmniej mam pretekst, żeby uzbierać kolekcję baletek :) I nie, nie trzymam swoich butów na widoku, u mnie służą do chodzenia ;) Torebek mam parę, ale i tak od początku studiów rządzi u mnie duża, szara, megapakowna materiałowa torba z gatunku niezniszczalnych. Więc ... buty, o taak :)
2. Czekolada mleczna czy gorzka?
Mleczna, a jeszcze lepiej biała. Ale ze względu na rozszalały metabolizm chwilowo żadna :( Chociaż podobno gorzka odchudza ... :)
3. Sukienka czy spodnie?
Sukienka! Najlepiej retro lub długa, XIX wieczna, choć tej ostatniej miedzy ludzi się nie ubierze :) Gdy spodnie to koniecznie rurki. Nie cierpię Marchewek i pałętających się w kostkach nogawek spodni z kantem ...
4. Fast foody czy restauracja?
Hmm ... kuchnia mamy :) Albo jajka na gorąco mojej byłej współlokatorki :)
5. Książka czy film?
Książka, stanowczo. Najlepiej długa i gruba, byle nie podręcznik akademicki -.-
6. Na sportowo czy elegancko?
To zależy. Jeśli spodnie to sportowo. Jeśli sukienka, to elegancko.
7. Kawa czy herbata?
Herbata! Owocowa, zielona, czerwona, biała ...
8. Zima czy lato?
Zima. Nie ma robali, wrrr. Zabawne, żab, węży, jaszczurek, myszy, szczurów się nie boję, ale jak zobaczę owada ...
9. Białe czy czarne?
Białe. Bądźmy optymistami :)
10. Jak już przy kolorach jesteśmy: barwy ciepłe czy barwy zimne?
Barwy zimne. Takie pasują do mojej karnacji.
11. Wieś czy miasto?
Przedmieście, czyli pośrodku :) Natura + cywilizacja to idealne połączenie :)

Moje pytania:
1. Gdybyś mogła przenieść się w czasie i przestrzeni, gdzie byś się znalazła?
2. Czy miałaś "wyimaginowanego przyjaciela" w dzieciństwie?
3. Co wybierzesz: Jeden skromny łańcuszek prawdziwych perełek czy pełne pudełko sztucznej biżuterii?
4. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
5. Czy sprawdził ci się kiedyś horoskop?
6. Wolisz się uczyć na pamięć wierszy czy piosenek?
7. The Sims 2 czy The Sims 3? :)
8. Czego masz za dużo w pokoju?:)
9. Posiadasz jakieś nietypowe hobby?
10. Wolisz wstać wcześnie rano czy siedzieć do późna?
11. Jak wygląda twój wymarzony dom?

Taguję każdego, kto chce się pobawić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz