19 maja 2012

Inspiracja spencerem.

Today I want to show you my current project - I'm trying to remake a shirt into a look-a-like regency spencer. Of course, it's just inspiration ;)
---
Niestety, nie mam zdjęć sprzed, tylko te w trakcie.
Była to rzekomo damska koszula z gigantycznymi rękawami - ni to bufiaste, ni to po prostu gigantyczne "marchewy". Sięgała do bioder.
Jako, że ma to być wariacja na temat spencera, ścięłam o połowę na długości, zaczęłam modelować, usunęłam kołnierzyk, odprułam rękawy na wykonanie bufek.


Już się dowiedziałam od mamy, jakie poprawki nanieść, rękawy to będzie osobna bitwa, a teraz pokażę spencerek:
Zdjęcie pochodzi z http://pirateuniversity.webs.com/aspe.jpg.
Mój będzie miał krótkie rękawki - efekt jeszcze się zobaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz